به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: شرکت در انتخابات برای خواست خدا و قصد قربت و خدمت به مملکت و اسلام و مسلمانان باشد زیرا خداوند در سوره آل‌عمران می‌فرماید اگر شما مرا یاری کردید کسی بر شما مسلط نخواهد شد و از خدا بخواهیم که در انتخابات قدرت یاری خود را به ما عطا کند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در انتخابات سبب ایجاد قدرت و برطرف شدن ذلت خواهد شد بیان کرد: افرادی که رأی می‌دهند بر خدا توکل کنند و بگویند خدایا رأی ما را به کسی بده که لیاقت خدمت به مردم را داشته باشد و بر شرکت کنندگان در انتخابات واجب است که انتخابات را جدی گرفته و رأی باطل در صندوق نیاندازند.

حجتی با تأکید بر اینکه رأی دهندگان در قبال رأی خود مسئولیت دینی و اسلامی دارند خاطرنشان کرد: شرکت ما در انتخابات و برای آبرو، استقلال، اقتدار و برتری کشور است و باید به وظیفه خود که در ابتدای شرکت در انتخابات و سپس انتخاب گزینه اصلح است عمل کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه خطاب به رأی دهندگان گفت: در امر رأی دادن با دیگران مشورت کنیم تا براساس شناخت جمعی و بهتر گزینه‌های را بشناسیم و رأی‌دهندگان ویژگی‌هایی همچون بینش، مشورت کردن، جدی گرفتن، رأی صحیح را برای شرکت در دو انتخابات پیش‌رو در نظر داشته باشند.

حجتی تصریح کرد: به کسی رأی بدهیم که ارزش رأی مردم را درک کند و به کسانی که در فصل رأی‌گیری فروتنی کرده و مردمی می‌شوند ولی پس از انتخابات مردم را فراموش کرده و مشکلات آنها را بی‌پاسخ می‌گذارند رأی ندهیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه بیان کرد: به کسی رأی بدهیم که در خط رهبری باشد و در خط رهبری حرکت کند زیرا امام راحل(ره) فرمودند پیرو ولی فقیه باشید تا آسیب به این مملکت نرسد و از سوی دیگر نیز در امر انتخابات تحت تأثیر القائات بیگانگان نباشیم که تسلیم بشیم و مشکل‌ساز شود.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624549
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.