به گزارش خبرنگار ایرنا، یاور محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سنقر و کلیایی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گاز رسانی به روستاهای این شهرستان در دولت تدبیر و امید و در مقایسه با سال های گذشته حدود 6.5 برابر رشد داشته است.
وی ادامه داد: در بخش گاز رسانی طی فعالیت چهار ساله دولت تدبیر و امید بیش از 330 میلیارد ریال هزینه شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: در حوزه تامین آب نیز تاکنون 420 میلیارد ریال در سنقر و کلیایی هزینه شده است که مربوط به سدهای شهدا و جامیشان و تصفیه خانه می باشد.
فرماندار سنقر و کلیایی یادآوری کرد: سد جامیشان 300 هکتار و سد شهدا نیز 2 هزار و 600 هکتار از اراضی این شهرستان را آبی می کند.
وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی 230 میلیارد ریال و در حوزه ورزش نیز 115 میلیارد ریال برای سنقر و کلیایی هزینه شده است.
محمدی با بیان اینکه تا قبل از دولت تدبیر و امید 6 هزار نفر زیرپوشش خدمات بیمه ای بودند، گفت: با اضافه شدن 10 هزار نفر دیگر در دولت تدبیر و امید، این رقم به 16 هزار نفر افزایش یافته است.
فرماندار سنقر و کلیایی همچنین از هزینه کردن 83 میلیون ریال در بخش اصلاح و بهینه سازی شبکه آب و فاضلاب و اعطای تسهیلات 110 میلیارد ریالی به مردم برای کمک به بحث اشتغالزایی خبر داد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.