به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه  وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار داشت: شب گذشته پس از اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهر کرمانشاه، ماموران انتظامی شهرستان در کوتاه ترین زمان ممکن به منطقه اعزام شدند.

شیرزادی افزود: پس از حضور پلیس در محل مشخص شد که اشخاصی به دلیل خصومت شخصی به درب منزل یکی از اهالی روستا مراجعه و به سمت منزل وی تیراندازی کرده‌اند که خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران انتظامی شهرستان دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای عاملان تیراندازی را شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

کشف قرصهای روانگردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 80 هزار عدد قرص روانگردان قاچاق پیش از ورود به شهر کرمانشاه توسط عوامل انتظامی خبر داد.

سردار منوچهر امان‌اللهی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت‌زنی در محدوده شهرک مهدیه به یک دستگاه خودرو پژو 405 که با سرعت سرسام آوری از سمت جاده سراب نیلوفر در حال ورود به شهر بود، مشکوک شده و جهت توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: راننده خودرو ضمن بی توجهی به ایست ماموران، با افزایش سرعت به حرکت خود ادامه داد، لذا عوامل یگان امداد با استفاده از شگردهای پلیسی، خودرو را متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در بررسی از خودروی مورد نظر ، 80 هزار عدد قرص روانگردان قاچاق کشف شده اظهار کرد: دو متهم دستگیر شده در بازجوییهای پلیسی به بزه انتسابی معترف و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 60 مورد سرقت در کنگاور

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای 31 ساله و کشف 60 مورد سرقت در شهرستان کنگاور خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت کابلهای شبکه برق و مخابرات و نیز ادوات کشاورزی در کنگاور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و عوامل انتظامی اقدامات فنی و طرح های اطلاعاتی خود را در راستای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه عملیاتی با حضور اعضای تیم عملیات شهرستان برگزار و در بررسی سرنخ های به دست آمده در سرقتها مشخص شد که تمامی آنها به یک شیوه و توسط سارقان حرفه‌ای انجام شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از سایر نیروهای انتظامی شهرستان، یک سارق حرفه ای در این زمینه شناسایی و حین سرقت کابل برق از یکی از چاههای آب کشاورزی دستگیر شد.

مرزبانی بیان کرد: این سارق 31 ساله دارای چندین  مورد سابقه سرقت ناشی از بیکاری و اعتیاد به مواد مخدر است، بنابراین پس از شناسایی محل اختفای وی با هماهنگی مقام قضائی و بازرسی از مکان موردنظر بخش زیادی از اموال سرقتی کشف شد.

وی گفت: متهم تاکنون به 60 مورد سرقت از شهرستان کنگاور و استان های همجوار اعتراف کرده است، لذا ضمن شناسایی تعدادی از مالباختگان، اموال سرقتی به آنان بازگردانده شد، متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

افزایش 62 درصدی کشفیات جرایم مالی در گیلان‌غرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلان‌غرب گفت: طی سال گذشته جرایم مالی 62 درصد، جعل و کلاهبرداری 57 درصد، کلاهبرداری 27 درصد و خیانت در امانت 48 درصد افزایش کشف داشته است.

سرهنگ محسن ویسی از افزایش انواع کشفیات طی 12 ماهه سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 94 خبر  داد و افزود: در سال گذشته جرایم مالی 62 درصد، جعل و کلاهبرداری 57 درصد، کلاهبرداری 27 درصد و خیانت در امانت 48 درصد افزایش کشف داشته است.

وی عنوان کرد: آمارهای فوق بیانگر عملکرد مطلوب فرماندهی انتظامی شهرستان گیلان‌غرب است که در سایه برنامه‌ریزی های دقیق و زحمات بی‌دریغ عوامل انتظامی و همراهی و همکاری شهروندان با پلیس حاصل شده است.

ویسی تحقق افزایش کشفیات سال 95 نسبت به مدت مشابه آن در سال 94 را متاثر از پرداخت به مسائلی مانند ساماندهی ماموران انتظامی، افزایش تعداد گشتهای نامحسوس و تقویت گشتهای خودرویی دانست.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621113
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.