به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در آیین سالروز ارتش جمهوری اسلامی و مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمانشاه که در بزرگراه حضرت امام (ره) برگزار شد، به موفقیت های ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در حدود 40 سال گذشته اشاره کرد و افزود: دلاورمردان ارتش در عرصه ها و صحنه های مختلف بعد از انقلاب اسلامی موفقیت های خوبی داشتند و به خوبی خود را در عرصه دفاع از اسلام، انقلاب و نظام نشان داده اند.
وی به تقدیم 48 هزار شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ارتش با بصیرت، سرمایه نظام اسلامی است، گفت: دلاورمردان ارتش امروز در خدمت ملت و امت اسلامی و اسلام و انقلاب هستند.
او با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ارتش را شجره طیبه خوانده اند، گفت: این شجره طیبه در هشت سال دفاع مقدس خود را به خوبی نشان داد و امروز یکی از ارکان تامین امنیت مثال زدنی این کشور و مایه افتخار همه ما است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاش ها و زحمات همه نیروهای مسلح کشور، اظهار کرد: امروز ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی الگو و اسوه نیروهای مسلح دنیا شده اند و بسیاری از کشورها از این نیروهای ما الگو می گیرند و به سبک و روش آنها، نیروهای مسلح خود را تربیت می کنند.
او به خلق حماسه های بی شمار توسط ارتش جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتش در غائله های کردستان و سیستان و بلوچستان مردانه به میدان آمد و آن را پایان بخشید.
آیت الله علما، ارتش را مورد عنایت رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: همه ما دعا می کنیم که روز به روز بر اقتدار نیروهای مسلح ما بیافزاید.
وی با بیان اینکه امروز همچنان برای دفاع از اسلام، انقلاب و نظام همچنان شهید تقدیم می کنیم، یادآوری کرد که همه ما باید در خدمت نظام و اسلام باشیم و برای تقویت اقتدار این نظام تلاش کنیم.
نیروهای مسلح مستقر در استان کرمانشاه در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.