احمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در جلسات متعدد با وزیر نفت، مخالفت خود را با واگذاری و فروش غیرقانونی پالایشگاه نفت کرمانشاه به بخش خصوصی اعلام کرده‌اند و قاطعانه این موضوع را پیگیری می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت خریدار با توجه به سابقه منفی در مدیریتهای قبلی خود در بخش خصوصی، به طور قطع اهلیت قانونی برای اداره این پالایشگاه را ندارد، گفت: فروش شرکت نفت به این خریدار ریسک بزرگی محسوب می‌شود زیرا در صورت تصاحب این شرکت توسط بخش خصوصی سرنوشت کارکنان و کارگران شاغل در این پالایشگاه در ابهام قرار خواهد گرفت.

صفری با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان در شرایط کنونی نگرانی خود را نسبت به سرنوشت نامعلوم کارکنان و کارگران شرکت نفت به وزارت نیرو انتقال داده است، عنوان کرد: نمایندگان استان از این وزارتخانه انتظار دارند که همکاری لازم را در این رابطه با مردم استان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در روزهای گذشته چند نفر از کارکنان شرکت نفت به علت اعتراض به فروش این شرکت بازداشت شده‌اند، افزود: در جریان این بازداشتها به این کارکنان توهین شده است که این مسائل در شدن مردم کرمانشاه نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره اصل دموکراسی برقرار بوده است، گفت: بر اساس این اصول نمی‌توان فردی را به علت اعتراض و درخواست احقاق حق قانونی خود مورد مؤاخذه قرار داد.

وی برخوردهای شدید و هتک حرمت به این افراد را از سوی مجمع نمایندگان استان محکوم دانست و اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان به طور جدی پیگیر این موضوع و فروش غیرقانونی شرکت نفت به بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620462
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.