به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلانغرب افزود: اقتصاد مقاومتی نتیجه اش تولید و اشتغال است و نتیجه تولید و اشتغال نیز فرهنگ درست است.
وی از مزایای جاری شدن فرهنگ درست در جامعه، جلوگیری از فقر، تبعیض و مشکلات اجتماعی عنوان کرد و اظهارداشت: همه وظیفه داریم در جهت تحقق این راهبرد به گونه ای عمل کنیم که زمینه آسایش و رسیدن به جامعه مطلوب اسلامی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.
امام جمعه گیلانغرب در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ و گرامیداشت مناسبت های دینی و مذهبی، اضافه کرد: بزرگداشت و تبیین این ایام وظیفه همه مسلمانان است زیرا که اخلاق ، عطوفت و مهربانی انبیاء و ائمه (ع) به ویژه پیامبر بزرگ اسلام (ص) باید همواره برای ما الگو و سرلوحه باشد.
حجت الاسلام مهری ادامه داد: همه باید حافظ ارزش ها و آرمان های امام و شهدا باشیم و ضرورت دارد گرامیداشت اعیاد و جشن های مذهبی با محوریت خود مردم هرچه بهتر و بیشتر برگزار شود.
وی افزود: همه دستگاه ها باید علاوه بر وظایف قانونی خود در خصوص مسائل فرهنگی نیز با انتقال، تبیین و آگاهی بخشی، به خوبی این مهم را تحقق ببخشند.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.