محمد منصوری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سوی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران 20 بازیکن به اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند که در میان آن ها نام فرهاد سال افزون ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پیمان اکبری از چهره های نام آشنای والیبال کرمانشاه و ایران به عنوان مربی در تیم ملی کشورمان حضور دارد.
منصوری افزود: اردوی تیم ملی والیبال ایران از امروز (27 فروردین) آغاز و تا پنجم اردیبهشت در خانه والیبال ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 میلادی چهار رویداد مهم را پیش رو دارد، گفت: لیگ جهانی، مسابقات قهرمانان قاره‌ها، رقابت های قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی جهان برنامه های پیش روی تیم ملی والیبال ایران است.
وی یادآوری کرد: اولین رویدادی که تیم ملی والیبال ایران پیش رو دارد مسابقات لیگ جهانی است که خرداد امسال برگزار خواهد شد.

** بانوی فوتسالیست کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد
دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به دعوت از 22 ورزشکار به اردوی تیم ملی فوتسال دختران زیر 17 سال ایران، گفت: در میان نفرات دعوت شده نام 'کیمیا میرزاپور' ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.
حسین بیگلری به ایرنا گفت: اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رده سنی جوانان از روز گذشته (26 فروردین) آغاز و تا پایان همین ماه ادامه پیدا می کند.
وی در پایان و با بیان اینکه اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، از شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 17 سال دختران ایران یاد کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.