به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به ویژگی های رهبر دینی، افزود: ویژگی های رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس آیات قرآن و روایات دینی است و به برکت وجود ایشان امروز کشورمان در برابر ظلم و استکبار ایستاده است.
وی اظهارکرد: امروز با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام بلاد کفر و در قلب اروپا و امریکا مسجد و حسینیه وجود دارد و اذان در تمام این مکان های دینی جاری است.
وی اضافه کرد که اگر وجود رهبر معطم انقلاب اسلامی نبود، امروز حرم ائمه اطهار (ع ) جولانگاهی برای داعش بود ولی با تدبیر رهبری، داعش و کفار جرات نزدیک شدن به کشورمان را ندارند.
خطیب جمعه قصرشیرین اظهارداشت: امروز داعش ننگ جهان اسلام است که ابروی اسلام و مسلمانان را برده اند زیرا پیامبر ما پیامبر صلح و رحمت است.
حجت الاسلام ملکی گفت: شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل تحسین است که در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده و ابر قدرت های دنیا از وجود ایشان وحشت دارند.
وی مهم ترین وظیفه مسلمانان را اطاعت از رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: بی شک این امر سعادت در دنیا و آخرت را به همراه دارد.
وی با اشاره به درپیش بودن 31 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مناسبت را به همه دلاورمردان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.