به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، قالب خدمات درمانی و تخصصهای پزشکی در مکانی در مرکز شهر کرمانشاه به‌نام پارکینگ شهرداری گرد‌هم آمده‌اند تا یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های روی کره زمین در غرب ایران به‌وجود بیاید.

خدمات تشخیصی، درمانی، بازتوانی و توانبخشی و در واقع خدمات اصلی مورد نیاز بیماران و تخصصهای قلب و عروق، داخلی، چشم، مغز و اعصاب، کودکان و غیره که تخصص‌های پزشکی اصلی مورد نیاز بیماران در پارکینگ شهرداری وجود دارد.

از سوی دیگر تعداد بسیاری زیادی داروخانه و تقریباً تمامی فروشگاههای لوازم پزشکی و همانطور که گفته شد خدمات تشخیصی در چندین آزمایشگاه، مراکز تصویربرداری پزشکی همچون رادیولوژی، ام‌.آر.آی و غیره در پارکینگ شهرداری یافت می‌شود.

حضور پزشکان و خدمات پلی‌کلینیکی در این منطقه از یک سو و عدم توسعه بیمارستانها و نبود پزشکان متخصص در شهرستانها سبب شده که پارکینگ شهرداری به تمامی جمعیت تقریباً دو میلیون نفری استان کرمانشاه خدمات ارائه کند.

براساس آنچه که گفته شد پارکینگ شهرداری کرمانشاه به ابربیمارستانی فوق تخصصی ولی بی‌دروپیکر شباهت دارد که در سالهای اخیر همواره به تعداد پزشکان و خدمات پزشکی آن در حالی افزوده شده که ظرفیت توسعه این منطقه سالها پیش به اتمام رسیده است.

اجرای طرحهایی همچون زوج و فرد خودروها و راه‌اندازی درمانگاه‌ها و کلینیکهای ویژه پزشکی در سطح شهر کرمانشاه از تراکم منطقه پارکینگ شهرداری نکاسته است تا معضل تجمع تخصصهای پزشکی و بیماران در این منطقه روز‌به‌روز افزایش یابد.

نبود مکانی برای توقف خودروها، ساختمانهای فرسود و بدون امکانات ضروری همچون آسانسور سبب شده بیماران و همراهان آنها در مراجعه به پزشکان متخصص پارکینگ شهرداری کرمانشاه با سختی بسیار زیادی روبه‌رو باشند.

مسئله پارکینگ شهرداری کرمانشاه همچون بسیاری از معضلات این استان از نظر مسئولان دولتی غائب است که امیدواریم بازدید از این منطقه در برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به کرمانشاه گنجانده شود تا شاید بخشی از مشکلات برطرف شد.
















انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615115
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.