حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلات بخش حمیل و روستاهای اسلام‌آباد غرب اجرای عملیات گازرسانی به این مناطق است که امید داریم تا پایان سال این مشکلات حل شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وجود گذشت سال‌ها از برخورداری مناطق مختلف از نعمت گا، کماکان شاهد محرومیت شماری از نقاط استان از این نعمت هستیم، گفت: استانی چهار فصل و دارای جاذبه‌های متعدد گردشگری که همه آن در کمتر منطقه‌ای از کشور یافت می‌شود.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه منطقه حمیل استعداد و پتانسیل خوبی در حوزه گردشگری دارد، گفت: برای ساماندهی پروژه‌های روستایی هدف گردشگری سراب هرسم اختلافات زیادی بین دستگاه‌ها وجود داشت که در جلسات مقرر شد در قالب تفاهم‌نامه حوزه گردشگری این منطقه رونق یابد.

وی با بیان اینکه در سفر دولت روحانی به استان کرمانشاه قرار بر این شد که تا پایان سال 95 بزرگراه پلدختر - سرپل ذهاب تکمیل شود، بیان کرد: تاکنون یک مقداری در این امر وقفه شکل گرفته و در جلسه اخیر نیز علت تاخیر بررسی و قرار شد که با توجه به اینکه اعتبارات لازم در بودجه برای این طرح در نظر گرفته شده این عملیات هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615047
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.