به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز پنجشنبه در جمع مردم و مسئولان روانسر که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در مسجد جامع این شهر افزود: شهرستان روانسر با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر هنوز بیمارستان ندارد و مردم برای مشکلات درمانی به شهرهای همجوار مراجعه می کنند
وی تصریح کرد: مردم این شهرستان قدردان خدمات نظام هستند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و باید دولت برای احداث بیمارستان روانسر نگاه ویژه ای داشته باشد.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدماتی که وزارت بهداشت و درمان به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده ارائه داده است قابل تحسین و قدردانی است.
شهاب نادری افزود: خواسته اصلی مردم روانسر احداث بیمارستان است و مردم این شهرستان هنوز از خدمات تکمیلی درمانی بی بهره هستند.
وی اضافه کرد: شهرستان های ثلاث باباجانی و روانسر بیمارستان ندارند، بیمارستان پاوه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و تنها بیمارستان فعال در منطقه اورامانات بیمارستان جوانرود است که به مردم منطقه خدمات رسانی می کند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجمع نمایندگان استان نیز خواستار احداث بیمارستان روانسر است.
سیدقاسم جاسمی اظهار داشت: مردم روانسر مردمانی هستند که با حضرت امام (ره) بیعت کردند و در تمامی صحنه های انقلاب حضور پیدا کرده اند.
وی افزود: مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس رشادت های زیادی از خود به نمایش گذاشتند، از مرزها پاسداری کردند و اکنون نیز حافظ این امنیت هستند.
فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: استقرار پزشکان متخصص و تسریع در احداث بیمارستان روانسر مهمترین خواسته و مطالبه مردم این شهرستان است.
حسین ویسمرادی افزود: مردم اورامانات و شهرستان روانسر خدمات وزارت بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید را به خوبی حس کرده اند و قدرشناس این خدمات هستند.
وی تصریح کرد: دستاوردهای طرح تحول سلامت که از افتخارات دولت تدبیر و امید است در 38 سال گذشته بی نظیر بوده که اجرای این طرح ارتقای سطح کیفی مراکز درمانی و بیمارستانی و تحسین مردم را به دنبال داشته است.
فرماندار روانسر ادامه داد: با اجرای این طرح هزینه های بیمارستانی به حداقل رسید و زیرمیزی و دلالی از نظام پزشکی بیرون رفت و خدمات بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید همیشه در ذهن و خاطر مردم ایران فراموش نخواهد شد.
ویسمرادی اضافه کرد: منطقه اورامانات قبلا یک شهرستان بود و هم اکنون چهار شهرستان دارد که در سه شهرستان دیگر بیمارستان احداث و یا در حال احداث است و تنها در شهرستان روانسر بیمارستان ساخته نشده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.