بهمن خسروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: محور فرعی جوانرود – بانی‌لوان به دلیل اجرای عملیات و ریزش‌برداری از 15 فرودین تا چهارم اردیبهشت ماه امسال و از ساعت 9 تا 12:30 و 14 تا 17 مسدود است.

وی با بیان اینکه محور ذکر شده در زمان انجام عملیات مسدود و فاقد مسیر جایگزین است، عنوان کرد: گشت زنی‌منظم گشتهای راهداری با خودروهای مجهز به GPS در محدوده کارگاه جهت کنترل ایمنی کارگاهی و عملکرد آنها و کنترل و هدایت ترافیک به مسیر جایگزین در صورت لزوم از ملاحظات ایمنی و تمهیدات موردنیاز در این راستا است.

خسروانی با اشاره به اینکه انسداد این محور چهارم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد، گفت: به منظور اطلاع‌رسانی در راستای انسداد این محور پیام کارگاه جاده‌ای محور مذکور و مسیر جایگزین در تابلوی پیام متغیر در مسیر مربوطه درج شده است.

وی با بیان اینکه پاکسازی مسیر بلافاصله پس از اتمام عملیات انجام می‌شود، افزود: نصب پلاکارد و علائم پیش‌آگاهی در ابتدای ورودی محور و فواصل مختلف قبل از رسیدن به کارگاه، درج موضوع در سامانه‌های 141 استان و تهیه و ارسال خبر در رسانه‌های استانی از دیگر اقدامات انجام شده در جهت اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614631
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.