حجت الاسلام اسماعیل قبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع معتکفین امسال، حدود 70 درصد آن ها را بانوان و 30 درصد نیز آقایان تشکیل می دهند.
وی با بیان اینکه معتکفین از شامگاه دوشنبه 21 فروردین به مساجد از پیش تعیین شده ورود پیدا کردند، گفت: این افراد تا عصر روز پنجشنبه 24 فروردین در این مساجد باقی مانده و با خدای خود راز و نیاز می کنند.
حجت الاسلام قبادی گفت: امسال و در سطح استان 35 مسجد برای اعتکاف مردم مومن کرمانشاه آماده شد که 19 مسجد در اختیار بانوان و 16 مسجد نیز در اختیار آقایان خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: بیشترین تعداد مسجد در شهر کرمانشاه برای معتکفین درنظر گرفته شده که سه مسجد برای آقایان و سه مسجد نیز برای بانوان است.
وی با بیان اینکه مسجد آیت‌الله بروجردی، مسجد حاج شهبازخان و مسجد النبی (ص) برای آقایان در نظر گرفته شده است، گفت: سه مسجد جامع، مسجد دانشگاه رازی و مسجد دانشگاه آزاد نیز برای اعتکاف بانوان آماده شده است.
حجت الاسلام قبادی در پایان به برخی برنامه های درنظرگرفته شده برای مراسم اعتکاف اشاره و اظهار کرد: برگزاری نمازهای جماعت سه گانه، محافل انس با قرآن، تشکیل حلقه های دینی و معرفتی و قرائت ادعیه های مختلف از جمله آنهاست.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.