ماموستا ملا عبدالله غفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها با برقراری دو مؤلفه تولید و اشتغال دوام می‌یابد اظهار داشت: اگر رونق تولید در کشور ایجاد شود در ادامه شاهد رونق بحث اشتغال، استقلال و کارآفرینی جوانان خواهیم بود.

امام‌ جمعه روانسر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با اشراف و مدیریتی جهانی بر مسائل جوامع اسلامی و غیراسلامی به خوبی مشکلات کنونی جامعه را رصد و درک می‌کنند، گفت: باید همه مسئولان دولتی نیز این ضرورت کنونی یعنی حل مشکلات معیشتی مردم را درک و آن را در سرلوحه اقدام و عمل خود قرار دهند.

غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری بار دیگر تأکید اصلی و شعار محوری خود را بر روی موضوع اقتصاد قرار داده است، افزود: اکنون نه فقط کشور ایران بلکه همه دنیا با مسائل و مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی همه افراد چه مسئول و چه غیرمسئول و آحاد مختلف مردم باید دستورات و منویات ایشان را دنبال و مسئولان این موضوع را به درستی در بین اقشار مختلف جامعه تشریح کنند، عنوان کرد: اگر رفاه معشیتی و زندگی آبرومندانه برای مردم تأمین نشود نمی‌توانند با فراغ بال در مسائل مختلف اجتماعی شرکت کنند.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه خوشبختانه اکنون شرایط امنیت مرزهای کشور بسیار مناسب است، گفت: موضوع رسیدگی به  معیشت مردم اکنون از بحث امنیت مهمتر شده و مسئولان دولتی باید هر چه سریعتر مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نعمتهای خدادادی طبیعی، سرمایه انسانی، نیروهای مبتکر و خلاق فراوانی در مملکت ما وجود دارد، عنوان کرد: در شرایط کنونی چگونگی بحث مدیریت مسئولان اجرایی بیش از گذشته مورد توجه شهروندان است، بنابراین مسئولان باید به بحث مدیریت، حکمت و تدبیر در امور جاری کشور بیش از گذشته توجه و با توجه به اصول دین‌مداری و مردم‌مداری به خواسته اصلی مقام معظم رهبری جنبه عملیاتی ببخشند.

غفوری آگاهی و بصیرت مردم در انتخابات آتی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مردم باید به فردی رأی دهند که به حل مسائل و مشکلات معیشتی مردم آگاه و اشراف داشته باشد و فارغ از وابستگی به هر نوع جناحی عمل کند.

وی با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری در انتخاب دولتی که برای حل مسائل و مشکلات مردم همواره پای کار باشد، گفت: دولت آینده باید با حکمت و درایت شبانه‌روز در فکر تأمین حل مشکلات معیشتی مردم و سایر موانع باشد زیرا در صورتی که مردم در رفاه اقتصادی باشند جوانان دیگر دنبال معضلات اخلاقی، اعتیاد و سایر مشکلات اجتماعی نمی‌روند.

امام جمعه روانسر توجه دولت آینده را به دو مؤلفه اساسی رونق تولید و اشتغال‌زایی جوانان بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: سیاستهای دولت باید به گونه‌ای باشد که دغدغه مقام معظم رهبری بر روی مسائل اقتصاد مقاومتی کمتر تا ایشان بتوانند بر روی دیگر مسائل جامعه تمرکز کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611476
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.