منصور کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روز نخست مسابقات بین المللی جام دانکلوف بلغارستان خیرالله قهرمانی، رضا افضلی و روزبه محبی به میدان رفتند اما هر سه در کسب پیروزی ناتوان بودند.
وی افزود: خیرالله قهرمانی در وزن 57 کیلوگرم اولین کشتی گیری بود که به میدان رفت اما با قبول شکست برابر حریف مغولستانی و عدم راهیبابی این کشتی گیر به فینال همان ابتدا از گردونه مسابقات کنار رفت.
کیانی ادامه داد: در وزن 74 کیلوگرم نیز رضا افضلی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در حین مسابقه برابر حریفی از ترکمنستان دچار مصدومیت شد و نتوانست به مسابقه ادامه دهد و در نهایت نیز از مسابقات حذف شد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین به وزن 97 کیلوگرم جایی که روزبه محبی حضور داشت، اشاره و اظهار کرد: این کشتی گیر با قبول شکست مقابل حریف روسیه ای خود نتوانست به مراحل بالاتر صعود و وداعی زودهنگام با این رقابت ها داشت.
وی خاطرنشان کرد: امروز و در روز دوم مسابقات بهزاد بهروزی راد در وزن 61 کیلوگرم، مسعود حیدریان و ارشک محبی در وزن 86 کیلوگرم و سید یونس جعفری در وزن 125 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.
محبی در پایان گفت: جام دانکلوف بلغارستان یکی از معتبرترین رقابت های بین المللی است که همه ساله با حضور بیش از 20 کشور جهان برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.