بهروز همتی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: مشکلات کنونی اقتصاد کشور نیازمند مدیریت انقلابی و توانمند بوده که این مدیریت دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم را داشته باشد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد گفت: متاسفانه رکود در بخش اقتصادی موجب مشکلات فراوانی برای کشور شده است.

وی اظهار کرد: برخلاف تفکرات لیبرال و مادی‌گرا که مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از کمبود عرضه کالا می‌دانند، این مشکلات ناشی از ضعف‌ها در عرصه مدیریتی کشور است.

همتی با بیان اینکه برای رفع مشکلات با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به یک مدیریت کارآمد و انقلابی که دل در گرو حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد نیاز داریم تصریح کرد: این مدیریت انقلابی باید بتواند مشکلات بر سر راه تولید و بیکاری را برطرف کرده و برای جوانان زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط حساس اقتصادی باید همه مسئولان مربوطه کشوری در راستای عملیاتی کردن فرمایش مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال حرکت کنند عنوان کرد: باید نیروهای انقلابی که خواهان نجات کشور از وضعیت نامطلوب اقتصادی هستند نه تنها در استان بلکه در تمام کشور با هم متحد و یک زبان شوند تا بتوانند زمینه‌های روی کار آوردن دولت انقلابی و کارآمد را فراهم کنند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستا نیاز است که همه نیروهای انقلابی در سراسر کشور برای تحقق این امر خطیر یعنی انتخاب یک دولت انقلابی متحد شوند بیان کرد: این جبهه در استان درصدد است همه نیروهای انقلابی و متعهد اعم از گروه‌ها و احزاب را حول یک محور متحد و سازماندهی کند تا بتواند در راستای اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

همتی با بیان اینکه جناح مقابل درصدد ایجاد فضای دوقطبی و برداشت از این فضا است افزود: حال که برخی به‌دنبال ایجاد این فضا هستند باید فضای دوقطبی صرف مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نباشد دوقطبی فقر و غنا، حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به ویژه سال گذشته و امسال بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه همه فعالیتهای مسئولان دولتی قرار داده است عنوان کرد: بنابراین دوقطبی باید دوقطبی فقر و غنا، مبارزه با اشرافی‌گری و توسعه و تعالی اشتغال و تولید در کشور باشد.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر این وضعیت در کشور به وجود بیاید مردم بر اساس نیازهای خود به این شرایط پاسخ خواهند داد، بیان کرد: اما اگر فضای دوقطبی‌گری در فضای انتخاباتی کشور یک فضای کاذب و تنها به بخش فرهنگی محدود شود نتیجه مناسب از آن حاصل نخواهد شد.

وی با اشاره به وظایف نیروهای انقلابی در فضای انتخاباتی پیش رو گفت: ما به دنبال ایجاد یک دولت توانمند و کارآمد در کشور هستیم تا رئیس‌جمهور آینده بتواند در راستای مبارزه و مقابله با اختلاس، فقر، فساد در بخش اداری و اشرافی‌گری که آفت‌های عظیمی بوده که متوجه نظام و انقلاب اسلامی شده گام‌های اساسی و جدی بردارد و با این شرایط مقابله کند.

همتی افزود: بدیهی است که همه نیروهایی که خواهان ایجاد وضعیت بهتر در جامعه هستند باید تمام تلاش خود را برای روی کار آوردن این چنین دولتی به کار  گیرند.

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه 18 فروردین ماه دومین مجمع عمومی کشوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکیل شد گفت: پنج نامزد از سوی جبهه مردمی انتخاب شده است و جبهه مردمی استان برنامه‌های متعددی برای معرفی و دعوت و تشکیل مناظره برای تشریح برنامه‌ها کاندیداها برگزار خواهد کرد تا مردم هم با دیدن این مناظره‌ها در نهایت بهترین فرد را انتخاب کنند.

همتی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور به کار خواهد گرفت گفت: در این مسیر نیز از  تمام کسانی که دل در گرو نظام و رهبری دارند یا در مسیر کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گام گذاشته‌اند به مرور دعوت خواهد کرد تا مردم با نظرات و دیدگاه‌های آنها آشنا شوند.

وی افزود: امید داریم در کشور و سایر استان‌ها بین نیروهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک وحدت رویه به وجود بیاید و در نهایت بر روی یک شخص اصلح به اجماع برسند.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609730
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.