به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز شنبه از دوره های در حال برگزاری تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب و روحانیون جوان استان که در جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است، بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از آموزش طلاب و روحانیون جوان با روش های هنری برای بیان مفاهیم مذهبی، گفت: برای باورپذیری عمیق تر مفاهیم مذهبی باید مربیان کودکان به زبان و ابزارهای نوین مجهز باشند و برگزاری این دوره ها مطمئناً می تواند آموزش های طلاب را تاثیر گذارتر نماید.
در ادامه این بازدید، علیرضا شایق مسئول برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان، اظهار داشت: این دوره ویژه طلاب و روحانیون جوان و از دوره هایی است که توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سراسر کشور در حال اجراست.
وی افزود: در استان کرمانشاه نیز این دوره با حمایت امام جمعه کرمانشاه، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، مدیریت حوزه های علمیه استان و اوقاف و امور خیریه و دانشگاه ها در حال برگزاری است.
شایق گفت: در این دوره 63 تن از طلاب و روحانیون خواهر و برادر جوان که از همه حوزه های استان گزینش شده اند، حضور دارند.
مسئول برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب تصریح کرد: این دوره 12 هفته است که در هر دوره 12 ساعت آموزش با محتوای قصه گویی، داستان نویسی، طراحی، نقاشی، خلاقیت، آشنایی با ادبیات کودک و نوجوان، شعر، بازی های نوین و بازی هایی براساس مفاهیم قرآنی و روانشناسی کودک آموزش می بینند.
وی در پایان و با بیان اینکه این دوره ها برای نخستین بار است که در استان برگزار می شود، گفت: پیش از این نیز دوره های تربیت و مشاور دینی، مدیریت مساجد ویژه ائمه جماعات، دوره آموزش و پرورش حس مذهبی ویژه معلمان نیز برگزار شده بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرسirnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.