رضا محمودیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: آتش‌سوزی در بازار زرگرهای کرمانشاه اکنون به طور کامل مهار و کنترل شده و تعداد مصدومان حادثه به 9 نفر افزایش یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه گفت: 4 نفر از مصدومان به صورت سرپایی در بیمارستان معالجه و پنج نفر نیز اکنون در بیمارستان بستری و وضعیت عمومی آنها رضایت بخش اعلام شده است.

محمودیان با اشاره به اینکه علت اولیه احتمال وقوع اولیه آتش‌سوزی اتصالی برق منطقه حادثه دیده عنوان شده است، عنوان کرد: اما علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و به‌زودی دلایل این آتش‌سوزی و میزان خسارات وارده توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

وی افزود: متاسفانه به محض شروع آتش‌سوزی برخی از افراد مغازه‌دار برای چند دقیقه‌ای با هجوم به طرف محل حادثه مشکلاتی برای آتش‌نشانان حاضر در محل به وجود آوردند اما با به کارگیری تمهیداتی از سوی نیروی انتظامی، فرمانداری، شهرداری و مدیریت بحران استان وضعیت به روال عادی برگشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان کرمانشاه اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم به محض وقوع حوادث اوضاع را برای ورود به موقع آتش‌نشانان، شهرداری و مدیریت بحران استان فراهم کنند تا اوضاع به خوبی تحت کنترل این افراد درآید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608044
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.