به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با حضور وزیر کشور، شان رهبری را هدایت و خط دهی دانست و افزود: دستگاه های اجرایی و نظارتی هم در کشور شان اجرایی و نظارتی دارند.
او معیشت را یکی از مشکلات کشور دانست و گفت که از این رو رهبر معظم انقلاب در طول 13 سال اخیر بر موضوع اقتصاد تاکید دارند و سال های اخیر پیام سال را به موضوع اقتصاد اختصاص داده اند.
وی دلیل این نامگذاری را عدم رشد رو به جلو کشور در حوزه اقتصاد دانست و گفت: برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور همه مسئولان باید تلاش کنند.
او توجه به مشکلات معیشتی مردم را همواره مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: امسال هم باید مساله تولید و اشتغال به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
او با تاکید بر اینکه مسئولان باید براساس بیانات رهبری حرکت کنند گفت که باید از نظر اقتصادی کشور را تقویت کرد و اجازه نداد دشمنان کشور و نظام ما را ناتوان قلمداد کنند.
او موقعیت کنونی کشور را در زمینه های علمی، تکنولوژی، پزشکی، دفاعی و هسته ای را فوق العادل توصیف کرد و گفت: امروز کشور تنها مشکل اقتصادی دارد که باید با رونق تولید و ایجاد اشتغال آن را برطرف کرد.
او به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم زمینه حضور حداکثر مردم را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: در این دنیا هیچ نظامی با وجود همه مشکلات و نواقص به قداست نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.
او حضور پرشور در انتخابات را منجر به اقتدار هرچه بیشتر نظام دانست و افزود: در انتخابات پیش رو شاهد حضور حداکثر مردم خواهیم بود.
3033/8066خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.