سرهنگ حسین براری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شامگاه گذشته در پی تماس شهروندان کنگاوری با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد زورگیری با سلاح گرم، عوامل انتظامی شهرستان بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: تمامی واحدهای تابعه و گشت های انتظامی و نیز عوامل یگان امداد به محض دریافت خبر در مسیرهای خروجی شهر مستقر شدند تا سارق پیش از خروج از شهرستان دستگیر شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: این سارق حرفه ای مسلح با مشاهده خودروهای پلیس، با خاموش کردن چراغ های خودروی خود، با سرعت بسیار بالایی در خلاف جهت تردد خودروها تغییر مسیر داد و اقدام به فرار کرد.
سرهنگ براری گفت: متهم به دلیل عدم تمرکز حواس ناشی از استعمال موادمخدر، در گردنه کجاوه شکن حوالی پاسگاه عزیزآباد از جاده منحرف شد و پس از واژگونی خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد.
فرمانده انتظامی کنگاور افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه، مقادیری مواد مخدر از نوع هرویین و شیشه و کارت شناسایی سارق کشف شد، همچنین طی استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متوفی چندین مورد سابقه سرقت و شرارت داشته است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.