بهمن خسروانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: میزان ترددهای انجام شده در محورهای استان کرمانشاه از ابتدای فروردین تا سیزدهم فروردین ماه 6 میلیون و 438 هزار و 225 وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد تردد وسایل نقلیه سنگین را در این ایام تعطیلات 633 هزار و 88 مورد اعلام کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در این ایام 9.86 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد وسیله نقلیه در محورهای کرمانشاه- بیستون با 382 هزار 945 تردد و کمترین تردد وسیله نقلیه در محورهای سرپل ذهاب- قصرشیرین با 11 هزار و 720 تردد بوده است، گفت: بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در این ایام تعطیلات در محورهای سرپل‌ذهاب- قصرشیرین با 97 درصد و محور قصرشیرین- سرپل ذهاب با 28 درصد تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اشاره به اینکه بیشترین تعداد وسیله نقلیه سنگین در محورهای کرمانشاه- بیستون با 46 هزار 465 تردد و کمترین تعداد وسیله نقلیه سنگین در محورهای سرمست- گیلانغرب با 1213 تردد بوده است، گفت: بیشترین متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه در محور کرمانشاه – بیستون با رقم 1232 و کمترین آن در محور سرپل‌ذهاب – قصرشیرین بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605505
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.