سرهنگ پاسدار علی یوسفی راد روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در این مدت سه هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان های راهیان نور و خودرو های شخصی اعزام شدند.
وی در ادامه بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی 50 دستگاه اتوبوس در قالب کاروان های راهیان نور به زائران استان برای سفر به مناطق عملیاتی جنوب خدمت رسانی کرده اند.
یوسفی راد، هدف از اعزام کاروان های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی را تجدید پیمان و بیعت با شهدا، امام و مقام عظمای ولایت دانست و گفت: انتقال و نشر آموزه های هشت سال دفاع مقدس مانند مقاومت، ایثار و ایستادگی به نسلی که آن دوران را ندیده اند از دیگر اهداف این اعزام ها است.
معاون اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی خادمان کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان برای استقبال و پذیرای از زائران و بازدیدکنندگان حضور ثابتی داشته اند، گفت: حضور ثابت راویان مناطق عملیاتی برای تشریح عملیات ها، برگزاری ایستگاه های صلواتی و فضاسازی مناسب یادمان ها و مناطق عملیاتی از دیگر خدمات خادمان کاروان های راهیان نور در این مناطق بود.
استان کرمانشاه با 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در طول هشت سال دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بود و 9 هزار و 800 شهید، 394 مفقودالاثر و 20هزار و 500 جانباز و هزار و 600 نفر آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
3209/8066 خبرنگارعباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.