داود ناصری امید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، رشد حاصله در سال گذشته در زمینه آموزش را نشأت گرفته از صرفه جویی و مدیریت بهینه هزینه و اهتمام همه مربیان و تلاش گران عرصه مهارت ‌آموزی در سطح استان دانست و افزود: برگزاری جلسات شورای مهارت در استان و شهرستان ها باعث توجه خاص مسئولان به امر مهم آموزش های فنی و حرفه ای شده است.
وی با تقدیر از فعالان و مدیران و موسسان آموزشگاه های آزاد گفت: رشد 125 درصدی عملکرد آموزشگاه های آزاد استان نسبت به تعهدات سال گذشته را نشان از همراهی و توجه آنها با سیاست‌های سازمان دانست و گفت: خوشحالم که آمار رشد در بخش خصوصی را شاهدیم و امیدواریم در سال جاری نیز با برنامه‌ ریزی‌های خوب همکاران در این حوزه شاهد فعالیت‌های بیشتر آنها باشیم.
ناصری امید با تقدیر از همه مسوولان اداره کل و مراکز فنی و حرفه ای که توانسته اند با مدیریت و برنامه ریزی در تحقق بیش از 100 درصدی تعهدات اقدام کنند، اظهار کرد: همه مشکلات با همت و تلاش مضاعف برنامه ریزی امکان پذیر است که باید در تمام ابعاد زندگی کاری سرلوحه اقدام ها قرار گیرد.
ناصری امید، به موضوع سنجش بیش از 60 هزار نفر آزمون در سال گذشته اشاره کرد و میانگین قبولی شرکت کنندگان را 70 درصد اعلام کرد.
وی گفت: در برنامه ریزی های سال جاری بالا بردن کیفیت آموزش ها و همچنین توجه به آموزش های مجازی و شبیه سازی در دستور کار است.
وی اضافه کرد: کسب و کار بسیار خوب با درآمد بالا با استفاده از آی تی و آی سی تی وجود دارد که باید آموزش ها و توانمندسازی نیروهای انسانی در این زمینه ملاک عمل قرار گیرد.

**توجه ویژه به آموزش های مهارتی راهکار غلبه بر بیکاری
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: برای غلبه بر بیکاری استان به موضوع آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی توجه ویژه باید داشت.
ناصری امید افزود: خوشبختانه با همت همکاران با وجود محدودیت های اعتباری عملکرد مثبت و رشد چشمگیری در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای داشتیم.
وی با اشاره به عملکرد بالای 9 میلیون نفر ساعت در قالب بیش از 40 هزار نفر دوره در سال گذشته گفت: سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در عمل در تمام زمینه ها باعث اتفاق چنین عملکردی در استان شد.
وی گفت: در سال جاری نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را در مجموعه اداره کل به عمل خواهیم آورد و انشاالله سهم کوچکی در راستای کمک به مردم استان داشته باشیم.
دوره های آموزش فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه در 25 مرکز دولتی و 250 آموزشگاه بخش خصوصی ارائه می شود.
8066/3033 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.