حسین ویسمرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با وجود برودت هوا و بارندگی در روزهای ابتدای سال و تعطیلات نوروزی، آمار ورود گردشگران به روانسر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که بیش از 348 هزار نفر بود، رشد 12 درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: قریب به 27 هزار گردشگران وارد مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه شدند که بیش از 17 هزار نفر از داخل غار بازدید کردند.
فرماندار روانسر با اشاره به میزان اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان، گفت: در این مدت 122 هزار و 721 نفر در کمپ‌های موقت گردشگری، کلاس‌های مدارس، مهمانسراهای ادارات و چادرهای مسافرتی در بوستانها، حاشیه بلوارها و خیابان‌ها و ... اسکان یافتند.
ویسمرادی با اشاره به میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی و مجموعه‌های گردشگری روانسر لفزود: در این ایام در مجموع 105 هزار نفر از آثار دیدنی و گردشگری این شهرستان بازدید به عمل آوردند.
وی همچنین از انجام 188 مورد بازدید نظارتی از اماکن اقامتی، پذیرایی، سیاه چادرها و غرفه های صنایع دستی این شهرستان خبر داد.
غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره ، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.