مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای این دولت بیش از 848 طرح مخابراتی با اعتباری نزدیک به هزار و 890 میلیارد ریال در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.

به‌گزارش‌ایلنا،مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک‌فجر در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر بیش از ۵۸۶ هزار مشترک تلفن ثابت در استان کرمانشاه داریم.

مسیب قبادیان تاکید کرد: از این تعداد مشترک تلفن ثابت در استان کرمانشاه نزدیک به ۱۴۰ هزار خط ثابت بدهی داشته و در حال حاضر قطع هستند .

وی بدهی ۱۴۰ هزار تلفن ثابت قطع شده را ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین در استان کرمانشاه نزدیک به یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک تلفن همراه اول داریم.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه ۳۴۲ هزار از این خطوط را دائمی و دیگر خط‌ها را اعتباری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر پوشش خط‌های تلفن در سطح شهر به صورت کامل است و در جاده‌های استان تنها چیزی بیشتر از ۱۲ درصد آنتن دهی نداریم که آنهم به خاطر کوهستانی بودن منطقه است.

قبادیان بیان داشت: اپراتور همراه اول ایران در خاورمیانه بزرگترین اپراتور و در جهان رتبه هفدم را در اختیار دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۲۴ نقطه در شهر کرمانشاه از تجهیزات وای‌فای برخوردار شده‌اند و تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ نقطه در کل کشور خواهد رسید.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: در دولت یازدهم طرح‌های مخابراتی بسیاری در سطح کشور و استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از ابتدای این دولت بیش از ۸۴۸ طرح مخابراتی با اعتباری نزدیک به هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال در استان کرمانشاه به بهره برداری رسیده است.
قبادیان تاکید کرد: همچنین در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۶۶۶ طرح مخابراتی در کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید که برای انجام این طرحها اعتباری در حدود هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: پهنای باند اینترنت در استان کرمانشاه در طول یک سال و نیم گذشته تاکنون به دو  برابر رسیده است.
مسیب قبادیان تاکید کرد: میزان گیگ اینترنت مخابرات استان کرمانشاه نسبت به سال ۹۴ به  ۲ برابر رسیده است.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه اذعان کرد: استان کرمانشاه از نظر شاخص‌های مختلفی همچون مشتری‌مداری، بهینه‌سازی بیشتر، ارتقای پهنای باندو نحوه پاسخگویی در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

قبادیان افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در کرمانشاه در رتبه هفدهم قرار دارد و در تلفن همراه این در جایگاه سیزدهم کشوری هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر شاخصه‌های توسعه در کشور مقام نخست را در اختیار دارد، گفت: تعرفه تلفن ثابت در استان کرمانشاه بعد از ۱۳ سال به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است که دلیل آنهم هزینه‌های شهرداری و دیگر امور است.

وی با تاکید بر اینکه خرید خط تلفن ثابت به صورت قسطی نیز امکان پذیر است، افزود: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از تلفن ثابت یکصد هزار تومان را به صورت نقد و مابقی هزینه را به صورتی اقساطی در ۳۶ قسط پرداخت کنند.

مدیرعامل مخابرات منطقه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هزینه مکالمه از تلفن ثابت به موبایل در حدود ۶۲۵ ریال است و هزینه تماس از تلفن ثابت در داخل استان از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.