ابراهیم سهامی روز دوشنبه به هنگام معدوم کردن این مقدار مواد غذایی افزود: طرح سلامت نوروزی به منظور تشدید نظارت های بهداشتی هدهمند بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی و تفریحی و توریستی در شهرستان جوانرود تا 15 فرودین ادامه دارد.
وی اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان بهداشت از ساعت هشت صبح تا 22 شب بر فعالیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و توریستی نظارت می کنند.
سهامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن های 732 مراکز تهیه، 207 اماکن عمومی، 63 بین راهی و سامانه 58 تماس بگیرند.
رییس دامپزشکی شهرستان جوانرود نیز گفت: از تاریخ 28 اسفند 95 تاکنون پنج باب مغازه قصابی غیر مجاز بین راهی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در روستای صفی آباد این شهرستان پلمپ شدند.
دکتر احمد امیری افزود: طرح تشدید نظارت بهداشتی برفرآورده های خام دامی در قالب سه اکیپ ثابت و سیارتوسط شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود تا 15 فرودین در سطح شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد.
وی یادآورشد: در این مدت با همکاری شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان 35 کیلوگرم گوشت فاسد و غیر بهداشتی از کبابی ها و قصابی های سطح شهر جوانرود کشف، ضبط و معدوم و به صاحبان این اماکن اخطاریه کتبی داده شده است.
شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033 * خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.