فضل الله رنجبر یکشنبه شب به ایرنا افزود: از این تعداد 396 نفر در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی ثبت نام کردند که از این تعداد 49 نفر زن و 347 نفر مرد هستند.
وی گفت: در روستاهای بخش های کوزران، مرکزی، ماهیدشت، فیروزآباد و بیلوار 2 هزار و 275 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 96 نفر از زنان روستایی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستایی ثبت نام نموده که بیشترین زنان در جامعه روستایی در بخش فیروزآباد با تعداد 43 زن روستایی ثبت نام داشته اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در بین داوطلبان شهر کرمانشاه و شهرهای تابعه چهار نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند، افزود: در میان داوطلبان 6 نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، 117 نفر فوق لیسانس، 284 نفر لیسانس، 44 نفر فوق دیپلم، 165 نفر دیپلم و مابقی دارای تحصیلات زیردیپلم هستند.
وی افزود: همچنین 86 نفر از افراد خانواده ایثارگران در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده و 313 نفر نیز سابقه عضویت در دوره های قبل شورای اسلامی شهر و روستا را داشته اند.
رنجبر با بیان اینکه در کل شهرستان کرمانشاه در مجموع نزدیک به 35 درصد نسبت به دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستا افزایش ثبت نام شدگان را داریم، گفت: در شهر کرمانشاه نیز 82 درصد نسبت به دوره چهارم انتخابات افزایش داشته ایم.
8066/3033 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.