به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز یکشنبه در جلسه انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات های اجرایی برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قصرشیرین افزود: ما تنها کشوری هستیم که همه ارکان آن براساس آرای عمومی مردم شکل می گیرد از این رو مجریان امر انتخابات و عوامل برگزاری این رویداد سیاسی مهم باید از آرای مردم به عنوان یک حق الناس به بهترین شکل ممکن پاسداری کنند.
وی اظهار کرد: همه مسئول هستیم برای حفظ و ادامه نظام اسلامی کمک کنیم از این رو باید حضور در انتخابات و تلاش برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و رقابتی و با نشاط با حضور حداکثری مردم را ، وظیفه اصلی خود بدانیم.
وی گفت: باید از هرگونه استفاده از بیت المال به نفع یا زیان نامزدهای شرکت کننده در انتخابات جلوگیری شود و لازم است مجریان انتخابات براساس اخلاص برای پاسداری از آرای عمومی مردم تلاش کنند.
فرماندار قصرشیرین اضافه کرد: هم اکنون پیش ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا در دفاتر پیشخوان این شهرستان انجام می شود و از فردا سی ام اسفند نیز ثبت نام در محل فرمانداری از نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی آغاز می شود.
وی بیان کرد: با توجه به میزان جمعیت این شهرستان، پنج عضو اصلی و سه عضو علی البدل از بین ثبت نام شدگان با رای مردم برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شوند.
در این جلسه با رای معتمدان هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات های اجرایی انتخابات در شهرستان قصرشیرین مشخص شدند.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق، دارای 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.