مسعود حجی زواره روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با حمایت از راه اندازی پویش ' نه به انداختن زباله' توسط ایرنا اظهار کرد: چنین پویش هایی نیاز جامعه امروزی است و همه باید از آن حمایت کنند.
وی با بیان اینکه نریختن زباله در خیابان و بخصوص مکان های تفریحی نظیر بوستان ها باید توسط خانواده ها به فرزندان آموزش داده شود، گفت: نظافت و پاکیزگی چنین مکان هایی الزامی است.
حجی زواره افزود: متاسفانه بیشتر مواقع بخصوص پس از پایان روز 13 بدر (روز طبیعت) شاهد هستیم که بسیاری افراد زباله های جمع شده در بوستان ها و یا حاشیه جاده ها رها می کنند که این کار درستی نیست.
قهرمان کرمانشاهی کاراته جهان ادامه داد: اولین افرادی که از نظافت و پاکیزگی طبیعت استفاده می کنند خود ما انسان ها هستیم ولی اگر فرهنگ پاسداشت طبیعت را نداشته باشیم به مرور مکان های تفریحی را از دست خواهیم داد.
وی گفت: با توجه به اینکه به ایام نوروز هم نزدیک می شویم خوب است که همه مردم در پاکیزه نگه داشتن پارک ها و حتی کوچه و خیابان اهتمام لازم را به خرج دهند.
حجی زواره اظهار داشت: در این راستا وظیفه شهروندان کرمانشاهی سنگین تر است و خوب است که با تمیز نگه داشتن شهر و دیارمان چهره خوبی از استان را در مقابل چشمان مسافران نوروزی به نمایش بگذاریم.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.