علی محمد زورآوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حالی امسال این مقدار بارندگی در سطح استان داشته ایم که سال گذشته در همین مدت (اول مهر تا 25 اسفند) شاهد بارشی به مقدار 495 میلی بودیم.
وی افزود: بارش های امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 53 درصد و در مقایسه با دوره بلند مدت نیز 30 درصد کاهش داشته است.
زورآوند همچنین به میانگین بارش ها در 48 ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: در این مدت شاهد بارشی به مقدار 9.2 میلی متر در سطح استان بودیم که بیشترین آن از گواور با 27 میلی متر گزارش شد.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: گهواره با 20 میلی متر و پاوه با 19 میلی متر نیز در جایگاه های دوم و سوم شهرهای پربارش طی 48 ساعت گذشته قرار داشتند.
وی همچنین میانگین بارش در شهر کرمانشاه را نیز 2.5 میلی متر عنوان کرد.
زورآوند در پایان و با بیان اینکه برای امروز پدیده خاصی جز ابرناکی آسمان پیش بینی نمی شود، گفت: از صبح فردا سامانه بارشی دیگر وارد جو استان می شود و بارش هایی برای سطح استان از جمله نواحی شمالی و شمال غربی استان به همراه خواهد داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.