به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا امیریان روز چهارشنبه در نشستی خبری اظهار کرد: در حالی خود را برای خدمات رسانی به این تعداد از مسافران نوروزی و همچنین شهروندان کرمانشاهی آماده می کنیم که نوروز 95 به 170 هزار نفر خدمات ارایه شده بود.
وی از اجرای طرح نوروزی هلال احمر از 25 اسفند خبر داد و گفت: این طرح به مدت 20 روز و تا 15 فروردین 96 ادامه می یابد.
امیریان یادآوری کرد: 68 پایگاه اعم از ثابت، سیار، موقت و راهنمای مسافر در ایام عید نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران و راهنمایی آنان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه افزود: 92 دستگاه آمبولانس و خودروی کمکی به همراه یک فروند بالگرد به صورت 24 ساعته در کنار تیم های امدادی آماده ارایه خدمات متنوع به مردم استان و مسافران نوروزی هستند.
وی اضافه کرد: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع بیش از پنج هزار نفر از همکاران در بخش های مختلف امداد و نجات، جوانان و داوطلبان مشغول انجام وظیفه خواهند بود.
امیریان اظهار کرد: 23 پایگاه امداد و نجات جاده ای تقریبا در فاصله 15 کیلومتری یکدیگر آماده شده اند تا در صورت نیاز به یاری هموطنان بشتابند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ادامه گفت: یکی دیگر از اقدامات در نظر گرفته شده تشکیل تیم واکنش سریع است که در آن 15 نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر که از زبده ترین نیروهای جمعیت نیز هستند به مردم و مسافران نوروزی در شرایط سخت امدادرسانی می کنند.
وی در پایان از راه اندازی کمپینی به نام 'نه به تصادفات جاده ای' خبر داد و گفت: این کمپین به منظور کاهش تصادفات رانندگی راه اندازی شده و امسال برای دومین بار به اجرا در می آید.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.