محمدحسین محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حامد رشیدی کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم کرمانشاهی که به عنوان نماینده رعد پدافند هوایی در مسابقات بین المللی اوکراین شرکت کرده بود با سه پیروزی و یک شکست صاحب مدال نقره شد.
وی ادامه داد: رشیدی در مسابقه اول خود برابر کشتی گیری از کشور میزبان قرار گرفت و با برتری ' 7 بر 6 ' توانست راهی دور دوم شود.
محبی خاطرنشان کرد: کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقات اوکراین دومین دیدار خود را برابر کشتی گیر آمریکایی با حساب '6 بر 4' پیروز شد و توانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه افزود: رشیدی در این مرحله با کشتی گیر اوکراینی مسابقه داد و توانست در دیداری نزدیک '2 بر یک' پیروز و به مسابقه فینال صعود کند.
وی یادآور شد: در دیدار نهایی وزن 70 کیلوگرم کشتی گیر کرمانشاهی بازهم با حریفی از آمریکا روبرو شد اما با قبول شکست ' 4 بر 2 ' به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
محبی تصریح کرد: در این مسابقات دو کشتی گیر دیگر به نام های رضا افضلی در 74 کیلوگرم و شیرزاد بهشتی در 59 کیلوگرم نیز حضور داشتند.
وی در پایان اظهار کرد: افضلی توانست با شکست تمام رقبا مدال طلای وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد و بهشتی نیز با شکست در دیدار فینال مدال نقره وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی را کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.