مختار صیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از لحاظ مربی و داور نیز وضعیت خوبی داریم به گونه ای که در بخش آقایان 11 داور و 17 نفر مربی داریم که چهار نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از فدراسیون هستند.
وی افزود: در بخش بانوان نیز 12 مربی و 28 داور داریم که 2 نفر از مربیان و سه نفر از داوران دارای مدرک از سوی فدراسیون هستند.
صیدی ادامه داد: ورزشکاران مرد هم اکنون در سرسرای امام سجاد (ع) و ورزشکاران خانم نیز در سرسرای کوثر به تمرین و فعالیت مشغول هستند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت کبدی در کرمانشاه گفت: ما در استان کرمانشاه از ظرفیت و توان بالایی در رشته کبدی برخورداریم و هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان طی سال های اخیر نشان داده ایم که می توانیم در قامت یک مدعی ظاهر و به افتخارآفرینی بپردازیم.
وی تاکید کرد: هم اکنون تیم های آقایان و بانوان کرمانشاه جزو معدود تیم های مدعی در کشور هستند که در رقابت های مختلف از بازیکنان بومی استفاده می کنند و این خود یک افتخار و موفقیت است.
صیدی در ادامه مهمترین و اساسی ترین مشکل هیات را نبود اعتبار عنوان و اظهار کرد: این مشکل بزرگ عملا باعث شده نتوانیم بسیاری از برنامه های توسعه ای خود را اجرا کرده و دستمان برای اعزام های متعدد در تمامی رده های سنی بسته است.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اضافه شدن رشته کبدی به بازی های المپیک 2020، گفت: این به دلیل اهمیت و جذابیت رشته کبدی در دنیاست و اگر می خواهیم کرمانشاه در این رقابت های مهم نماینده و ورزشکار داشته باشد باید خیلی بیشتر از این به این رشته و ورزشکاران آن رسیدگی شود.
وی در پایان با بیان اینکه کبدی در سال 1375 ایجاد و ابتدا زیرنظر کمیته ملی المپیک تاسیس و تا سال 84 به عنوان یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت می کرد، اظهار داشت: در سال 84 فدراسیون مستقل کبدی تشکیل و به دنبال آن نیز هیات کبدی استان کرمانشاه نیز ایجاد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.