داود ناصری امید روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات انتخابی چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت 11 نفر در قالب هشت رشته از استان کرمانشاه حضور خواهند یافت.
او گفت: خوشبختانه 11 نفر از مدال آوران شانزدهمین و هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت کشوری به این مسابقات انتخابی راه یافته اند.
وی اظهار کرد: راه یافتگان در رشته های طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری خودرو، طراحی گرافیک، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری برق، قنادی و فن آوری مد (خیاطی) تخصص دارند.
وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوی آمادگی برای این کارآموزان در مراکز آموزشی فنی و حرفه ای کرمانشاه از 2 ماه قبل در نظر گرفته شده است، افزود: 2 نفر از این برگزیدگان از کارآموزان آموزشگاه های بخش خصوصی استان هستند.
وی از زحمات مجموعه همکاران و مربیان در بخش های دولتی و خصوصی که باعث درخشش جوانان استان در راه یابی به هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت کشوری شدند، تقدیر کرد.
به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، این روند صعودی که در طول سه سال اخیر در حال انجام است با جدیت بیشتر در سال آتی باید مورد توجه قرار گیرد.
دوره های آموزش فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه در 22 مرکز دولتی و 350 آموزشگاه بخش خصوصی ارایه می شود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.