به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی عسگری روز شنبه در دیدار با فرماندار کنگاور از مردم شهید پرور این شهرستان به عنوان مردمی متدین، سلحشور و ولایت مدار یاد کرد.
وی اظهار کرد: مردم کنگاور در طول دوران دفاع مقدس با مجاهدت ها و ایثارگری های خود نقش بسیار مهم و موثری را ایفا کرده اند و گواه این مدعا تعداد شهدای گرانقدری است که در این راه ارزشمند تقدیم آرمان های بلند نظام مقدس اسلامی کرده اند.
عسگری ابراز امیدواری کرد: با تلاش کارکنان بنیاد شهید کنگاور و دیگر مسوولان بتوان بیش از پیش جامعه را با زندگی و اهداف این شهدا آشنا کرد.
در این دیدار فرماندار کنگاور نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مجدانه بنیاد شهید افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه مسوولان و خدمتگزاران به این نظام اسلامی است.
علیرضا ایزدی با اشاره به چگونگی مرمت گلزارهای روستایی، بر همکاری هر چه بیشتر حوزه فرمانداری با فعالیت ها و برنامه های بنیاد شهید تاکید کرد.
همچنین در این نشست بهرام کیهانزاده رییس بنیاد کنگاور از اتمام ساماندهی گلزار مطهر شهدای این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای والامقام در نظر است خیابانها و معابر شهری در کنگاور به تصاویر مبارک شهدا مزین شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.