هومن روشنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها با حضور تیم های دانشگاه آزاد تهران، هیات بدمینتون کرمانشاه، بریون آمل و هیات گنبد گلستان از روز گذشته در خانه بدمینتون کرمانشاه آغاز و تا ظهر امروز ادامه یافت.
وی افزود: هر کدام از تیم های حاضر در این مرحله سه مسابقه برگزار کردند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با پیروزی در همه آن ها و کسب 9 امتیاز صدرنشین دور رفت مسابقات شد.
روشنی با بیان اینکه تیم بریون آمل نیز با دو پیروزی و یک شکست و کسب 6 امتیاز در رده دوم ایستاد، خاطرنشان کرد: تیم هیات کرمانشاه نیز با یک پیروزی و دو شکست و کسب سه امتیاز، رده سوم را به خود اختصاص داد.
دبیر هیات بدمینتون کرمانشاه یادآوری کرد: تیم گنبد گلستان نیز با سه شکست متوالی و بدون امتیاز در قعر جدول چهار تیمی رقابت ها قرار گرفت.
وی تصریح کرد: صدرا صادقی، امین بشیرزاده، محمد پایروند، سینا ایوانی، سهیل ایوانی و سهیل بیگلری به عنوان نفرات تیم کرمانشاه در دور رفت مسابقات به میدان رفتند.
روشنی در پایان اظهار کرد: دور برگشت مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور نیز روزهای 19 و 20 اسفند در تهران برگزار می شود تا چهره تیم های اول تا چهارم مشخص شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.