به گزارش ایرنا، دکتر حسین کریم روز چهارشنبه در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند نباید در قالب های اداری و بخشنامه ای گرفتار آیند بلکه باید با ایده های نو، خلاقیت و ابتکار وارد خدمت سلامت شوند به گونه ای که در کوتاه ترین وقت به بهترین شیوه پیام خود را منتقل کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از خلأهای اجتماعی و بخش های مغفول می تواند با تشکیل معاونت اجتماعی پر شود، گفت: این معاونت به عنوان یک مجمع ملی سلامت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که تمام جامعه را در قالب یک مجمع ملی گرد آورد.
او با اشاره به اینکه فعالیت متولیان دولتی سلامت بیش از 30 درصد نمی توانند در سلامت موثر باشند، اظهار کرد: باید هنر تعامل درون سازمانی و جلب نظر سایر معاونت ها و همکاران برای پیشبرد اهداف و در بخش هنر برون سازمانی برای تاثیرگذاری و بسیج عمومی جامعه به کار برده شود تا با این مجمع 70 درصد باقیمانده با مشارکت جمعی پوشش داده شود.
***
* سنقر و کلیایی- فرماندار سنقر و کلیایی گفت: 11 هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در این شهرستان توزیع و غرس خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، یاور محمدی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته منابع طبیعی با تاکید بر اهمیت همکاری و تلاش برای حفظ محیط زیست افزود: به منظور فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از محیط زیست، بایستی به عنوان پرچمدار درخت کاری، با ایجاد فضای شور و نشاط و کاشت درخت در هفته منابع طبیعی تلاش کنیم.
وی از آغاز عملیات احداث بوستان روستایی در روستای طاهرآباد در سطح سه هزار متر مربع از توابع سنقر و کلیایی در هفته منابع طبیعی خبر داد.
فرماندار سنقرو کلیایی احداث بوستان روستایی را در راستای توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست مهم دانست و گفت: در سال گذشته در روستای سیرکوه، بوستان روستایی احداث شد و احداث این بوستان ها در تعدادی از روستاهای دیگر هم در دستور کار قرار دارد.
افشاری مقدم رئیس اداره منابع طبیعی سنقر و کلیایی هم گفت: توزیع نهالهای غیرمثمر شامل اقاقیا، زبان گنجشک، کاج و سرو می باشند که علاوه بر توزیع در بین ادارت و ارگانها پس از اقامه نماز جمعه در میدان معلم، متقاضیان می توانند برای دریافت و کاشت آنها به اداره منابع طبیعی مراجعه نمایند.
8066 خبرنگاران:فرزاد نویدی و هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.