سردار کوروش آسیابانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما هرچه داریم از شهدا که افتخار انقلاب و نظام هستند، داریم و باید قدردان رشادت ها و از خودگذشتگی های آنان باشیم.
وی با بیان اینکه شهدای گمنام راه ائمه اطهار (ع) را ادامه دادند، افزود: نمونه آن همین شهید عزیز 16 ساله ای است که پیکر مطهرش پس از گذشت 30 سال از شهادتش در کرمانشاه به خاک سپرده می شود.
سردار آسیابانی گفت: شهدا به ما عزت، افتخار و اقتدار دادند تا امروز در خاورمیانه حرف اول را بزنیم و به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی همه روی ایران حساب کنند.
جانشین قرارگاه عملیاتی سپاه در غرب کشور، ادامه راه شهدا را باعث افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به همنوعان همان ادامه مسیر و راه شهداست.
وی در پایان اظهار داشت: الگوبرداری از شهدا سعادت دنیا و آخرت را برای ما به همراه خواهد داشت و باعث می شود که به بهترین مراتب و درجه ها دست یابیم.

** حرف و عمل شهدا کی بود
حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی شهدا یکی بودن حرف و عمل آن هاست و همین ویژگی مهم نیز سبب جاودانه شدن آن ها شد.
وی افزود: شهدا با نثار جان پاک خود ثابت کردند که دنیا جای ماندن نیست و باید عملی صالح و کاری نیک از خود به جا گذاشت و روانه سرای آخرت شد.
حجت الاسلام عسگری، الگوبرداری از شهدا را باعث عاقبت بخیری دانست و گفت: آن ها برگزیدگان الهی بودند و با خداوند نیز معامله کردند.
وی در پایان، پایبندی به وظایف و خدمت به مردم را بهترین شیوه برای ادامه راه شهدا عنوان کرد.
پیکر مطهر این شهید گمنام امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع و خاکسپاری شد.
استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.