به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر یک شهید گمنام به خبرنگار ایرنا گفت: آنچه که دشمنان انقلاب و نظام بیش از هر چیز دیگری از آن ترس و واهمه دارند ترویج فرهنگ شهادت طلبی در بین مردم و بخصوص نسل جوان است.
وی خون شهدا را باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر تحرکات دشمنان دانست و گفت: بدون شک آن ها الگوهای نمونه ای در جامعه برای اقشار مختلف مردم هستند.
سرهنگ کریمی یادآوری کرد: شهدا با ایثار و فداکاری خاصی نظام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند بنابراین همه ما وظیفه داریم تا راه آن ها را برای ادامه اقتدار انقلاب و حفظ آن ادامه دهیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: ادامه راه شهدا متضمن افزایش اقتدار و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با اقتدا به ولایت فقیه و حمایت همه جانبه از خیمه انقلاب، این راه پرافتخار را ادامه دهیم.
وی در پایان حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید گمنام را بیانگر قدرشناسی آن ها از مجاهدت ها و رشادت های شهدا برشمرد.
پیکر مطهر این شهید گمنام امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع و خاکسپاری شد.
استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.