ماموستا ملا محمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم مسلمانان را به وحدت و جلوگیری از ایجاد تفرقه دعوت کرده، از این رو ما نیز به عنوان یک مسلمان باید به طور قطع وحدت را در جامعه حفظ کنیم.
وی افزود: بدون شک اگر مردم و مسوولان وحدت خود را برای این دوره از انتخابات حفظ کرده و از تفرقه دوری کنند، همچون دوره های گذشته شاهد حماسه ای دیگر در عرصه انتخابات خواهیم بود.
امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه عنوان کرد: مردم و گروه های سیاسی باید دست به دست هم دهند و راه نفوذ را بر دشمن ببندند تا به جهانیان نشان دهند که ایرانیان همواره برای دفاع از حق خود آماده اند.
محمدی به کسانی که به عنوان نامزد قصد حضور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را دارند، توصیه کرد: باید دست به دست هم دهیم تا انتخابات پرشور و در شان مردم ایران اسلامی برگزار شود.
وی ادامه داد: نامزدها باید به این نکته توجه کنند که تخریب رقیب و ایجاد تفرقه در جامعه بدون شک به نفع دشمنان است و تنور آنها را برای لطمه زدن به ایران اسلامی داغ می کند.
امام جمعه اهل تسنن کرمانشاه با بیان اینکه دشمن از راه های مختلف به دنبال نفوذ در جامعه است، گفت: خوشبختانه مردم ما هوشیار هستند و همچون گذشته با حضور پر رنگ در پای صندوق های رای، راه نفوذ را بر دشمنان می بندند.
محمدی ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات اظهار داشت: بی شک حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری توطئه های دشمن را برملا خواهد کرد و مهر تاییدی بر حمایت همه جانبه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد گذاشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت 96 برگزار خواهد شد.
ثبت نام از داوطلبان از ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد و مهلت قانونی تبلیغات ۲۰ روزه برای نامزدهای تایید صلاحیت شده از هشتم تا ۲۷ اردیبهشت است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.