به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سیدقاسم جاسمی عصر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در تالار انتظار به سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمانشاه و به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی جام جهانی اشاره کرد و افزود: دکتر سلطانی فر 2 وعده به مردم کرمانشاه دادیم که از مدیرکل جدید ورزش و جوانان درخواست پیگیری این وعده ها را داریم.
او از هیات های ورزشی استان کرمانشاه خواست برای پذیرش میزبانی مسابقات بین المللی اعلام آمادگی کنند و خود را برای برگزاری چنین رویدادهای در استان آماده نمایند که حداقل در سال چندین مورد میزبانی به استان برسد.
او به برگزاری باشکوه مسابقات جام جهانی کشتی و قهرمانی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: مردم کرمانشاه مهمان نوازی و منش پهلوانی و فرهنگی بودن خود را در این رقابت ها به نمایش گذاشتند و افتخار آفرینی کردند.
او وجود امنیت پایدار استان مرزی کرمانشاه را یکی از پیام های برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه اعلام کرد و افزود: این مسابقات در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و این امن بودن این استان را می رساند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم در ادامه با قدردانی از زحمات مجتبی جوهری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اقای جوهری هرآنچه در توان داشت برای توسعه حوزه ورزش و جوانان استان انجام داد و ما از زحمات او قدردانی می کنیم.
جاسمی همچنین با تبریک به سید ارسلان حسینی مدیرکل جدید این اداره کل برای او آرزوی موفقیت کرد و افزود: تمام تلاش مجمع نمایندگان استان انتخاب مدیری بومی از جنس ورزش برای مدیریت ورزش و جوانان استان بود که خوشبختانه محقق شد.
وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیران غیربومی استان کرمانشاه گفت: به واقع ظرفیت استان برای پذیرش مدیران غیربومی به اشباع رسیده و به اعتقاد ما در استان کرمانشاه به اندازه کافی مدیر وجود دارد که نیازی به آوردن مدیر از دیگر استان ها نیست.
او از تمام ورزشکاران، مربیان، داوران و صاحب نظران و پیشکسوتان حوزه ورزش خواست مدیرکل جدید ورزش و جوانان را کمک کنند و در راستای برنامه های توسعه ای او تلاش نمایند.
وی همچنین بر توجه ویژه به حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: این حوزه فراموش شده و انتظار داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان به صورت ویژه حوزه های ورزش بانوان و جوانان را مورد توجه جدی قرار دهند.
در این آیین از زحمات مجتبی جوهری قدردانی و سید ارسلان حسینی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه منصوب شد.
جوهری به عنوان رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای منصوب شده و سید ارسلان حسینی نیز سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان استان های زنجان و قزوین را در کارنامه کاری خود دارد.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.