ناصر محمدصالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برگزار شد گفت: 'عبدالله ولدی' کاراته کا وزن 60- کیلوگرم کرمانشاهی با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کند.
وی افزود: ولدی در مسابقه نخست خود با حساب 4بر2 محمد شایگان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز برابر میثم ادهمی با حساب 5بر3 پیروز شد.
وی ادامه داد: کاراته کا کرمانشاهی در سومین مسابقه برابر محمد شهریاری نیز 3 بر 0 پیروز و توانست به عنوان نفر اول وزن 60- کیلوگرم راهی تیم ملی شود.
رییس هیات کاراته کرمانشاه همچنین از حضور 'هامون درفشی پور' یکی دیگر از کاراته کاهای کرمانشاهی در مسابقات انتخابی وزن 67- کیلوگرم خبر داد و گفت: وی در همان دور اول با قبول شکست 3بر1 مقابل ورزشکار مازندرانی از راه یابی به اردو بازماند.
وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی قرار بود پیش از این چهارم اسفند برگزار شود اما این اردو به تعویق افتاده و قرار است اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار شود.
محمدصالحی همچنین با اشاره به حضور سه کاراته کا کرمانشاهی دیگر در اردوی تیم ملی، افزود: سامان حیدری نفر برتر مسابقات کشوری در رشت و سعید احمدی و مهدی خدابخشی به عنوان مدال آوران مسابقات جهانی نیز پیش از آن مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرده بودند.
وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی کاراته ایران خود را برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.