نعمت الله حقیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها به یک هزار و 800 میلیارد ریال می رسد و بیش از 900 نفر را نیز مشغول به کار کرده است.
وی افزود: 33 واحد از این تعدادی که امسال فعال شده است، حدود 10 سال از رکود آن ها می گذشت که خوشبختانه با توجه خاص دولت دوباره به چرخه تولید بازگشتند.
حقیقی ادامه داد: از ابتدای شهریور سال گذشته 240 واحد صنعتی راکد در استان کرمانشاه شناسایی شده که البته بیش از 80 درصد آن ها مربوط به قبل از سال 92 می باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ابتدای شهریور 94 تاکنون حتی یک واحد راکد به جمع واحدهای راکد گذشته استان اضافه نشده است.
وی در پایان به برخی مشکلات واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات از بانک ها نیز اشاره و اظهار کرد: تامین وثائق مالی بانک یکی از مهمترین آن هاست که امیدوارم با درایت دولت مرتفع شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
940 واحد صنعتی با ظرفیت اشتغالزایی 28 هزار نفر در استان کرمانشاه وجود دارد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.