به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر حسین کریم در حاشیه کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری شماره 2 هرسین اظهار کرد: این پایگاه در مساحتی به وسعت 250 متر مربع و با اعتباری در حدود سه میلیارد ریال احداث خواهد شد.
وی همچنین از طرح تحول نظام سلامت بعنوان تعهد و اولویت دولت در جهت تأمین سلامت مردم یاد کرد و افزود: تأمین سلامت مردم از مؤلفه های مهم دولت است و دستاوردهای آن می بایست در سطح استان تبیین و تشریح شود.
کریم خاطرنشان کرد: ارایه خدمات باید در راستای چالش ها و نیازهای مردم باشد و همه مسئولین نیز در این راه همدل و همگام باشند تا بتوانیم به نیازهای بهداشتی و درمانی جامعه پاسخ دهیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه هدف از سفر خود به شهرستان هرسین را بررسی و بازنگری برنامه ها و زیرساخت های حوزه سلامت این شهرستان بیان کرد و گفت: در راستای تحقق طرح نظام سلامت در شهرستان هرسین اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.
وی در پایان، کلنیک تخصصی پزشکان و زایشگاه پیشرفته، توسعه زیرساخت های بهداشتی و ایجاد آموزشگاه بهورزی را از جمله اقدام های صورت گرفته عنوان کرد.
امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این مراسم اظهار کرد: در بحث طرح تحول نظام سلامت در شهرستان هرسین خوب عمل شده است و از لحاظ درمانی در وضعیت مطلوبی هستیم .
وی ادامه داد: اجرای طرح تحول نظام سلامت با پیشرفت های چشمگیری در سطح کشور همراه بوده و توانسته است انتظارات درمانی مردم را فراهم کند.
شاه آبادی خاطرنشان کرد: کاهش هزینه های درمانی مردم و ارتقای کیفیت خدمات درمانی از مهمترین دستاوردهای این طرح در سطح کشور است و دولت یازدهم تنها دولتی است که تأمین سلامت مردم را در رأس امور و برنامه های خود قرار داد.
وی همچنین در پایان از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست نسبت به تأمین داروهای مورد نیاز مردم که برای تهیه آن در سطح شهر با مشکل مواجه هستند در اسرع وقت اقدام کند
حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین نیز با قدردانی از خدمات صورت گرفته توسط دولت در راستای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور طی سخنانی بیان نمود: بحث سلامت از لحاظ دینی ، اخلاقی و عقلی از مسائل و نیازهای مهم جامعه بشری است .
وی خاطرنشان کرد: حضور بیشتر پزشکان متخصص در بیمارستان از نیازهای مهم و اساسی مردم شهرستان است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.