محسن خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ژیمناستیک کاران کرمانشاهی در بخش های هنری، آکروژیم آقایان، ترامپولین و حرکات ریتمینگ فعالیت می کنند که البته به زودی بخش ایروبیک نیز راه اندازی می شود.
وی همچنین از فعالیت 320 مربی دارای کارت درجه یک تا سه و 20 داور که دو نفر آن ها مدرک بین المللی دارند در هر دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.
خسروی در خصوص هیات های شهرستانی نیز گفت: هم اکنون تمامی هیات های ما در شهرستان ها فعال هستند و برنامه های جاری خود را دنبال می کنند که البته بر اساس امکانات، فعالیت شهرستان های کنگاور و هرسین در کنار خود شهر کرمانشاه بیشتر از بقیه هیات ها است.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه در ادامه به مهمترین برنامه های پیش روی هیات نیز تا پایان سال اشاره کرد و گفت: اعزام تیم های نوجوانان و جوانان هیات به رقابت های قهرمانی کشور که اسفندماه برگزار می شود از مهمترین آنهاست.
وی گفت: همچنین در هفته ای که رو به پایان است امتحان سطح بندی ورزشکاران نیز با حضور حدود 80 ورزشکار از سراسر استان برگزار گردید.
خسروی در خصوص ملی پشوان ژیمناستیک کرمانشاه اظهار کرد: 6 نفر از ورزشکاران ما در رشته ریتمیینگ بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه در ادامه استقبال خانواده ها را از ورزش ژیمناستیک بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: این استقبال بگونه ای بوده که فعلا کار استعدادیابی در سطح مدارس و مهدکودک ها را متوقف کرده ایم.
وی علت توقف برنامه استعدادیابی در سطح مهدکودک ها و مدارس را کبود مکان و پرشدن ظرفیت تنها سرسرای ژیمناستیک شهر کرمانشاه که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه واقع شده، عنوان کرد و گفت: امکانات فعلی به سختی پاسخگوی نیاز علاقه مندان است.
خسروی در پایان بزرگترین مشکل هیات ژیمناستیک کرمانشاه را مشکلات مالی عنوان و اظهار کرد: اکنون با کمک والدین هنرآموزان، امکانات تمرینی برای آن ها فراهم می آوریم که البته امیدوارم با کمک مسوولان شاهد بهتر شدن وضعیت باشیم.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.