به گزارش ایرنا، مسئول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به فلسفه هنر اظهار داشت: فلسفه دست یافتن به هنر، لذت بردن از آن است زیرا باعث تخلیه هیجانات می شود.
مهرداد رضایی افزود: نویسندگی هنریست که در ضمیر هر کسی وجود دارد و باید آن را پرورش داد.
وی در ادامه اظهار کرد: نویسندگان می بایست در هنر خود ساختار، معنا و واژگان را فرا گیرند و کلمات عربی را از فارسی حذف کنند چرا که امروزه بخش عظیمی از اشعار و نکات نغز در ادبیات فارسی برگرفته از زبان عربی است که ما نباید اجازه دهیم کلمات بیگانه وارد زبان فارسی شود و در واقع فارسی را پاس بداریم.
مسئول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه گفت: داستان بیان متوالی حوادث در گستره زمانی است که نویسنده انعکاس زندگی خود و جامعه را در قالب داستان بیان می کند و به اجزاء و عناصر تشکیل دهنده در داستان می پردازد.
رضایی خاطرنشان کرد: برای نگارش یک داستان عناصر آن، اجزای بنیادین تشکیل دهنده داستان هستند که عبارتند از زاویه دید، شخصیت، لحن، تن صدا، سبک، تکنیک و تم داستان که هر کدام از این عناصر به نوبه خود مهم و حائز اهمیت هستند که تأثیر بسزایی بر خواننده می گذارد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.