به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد یوسفی نیا روز چهارشنبه در آیین صعود به منطقه عملیاتی بازی دراز سرپل ذهاب با گرامیداشت شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، افزود: بهترین راهکار برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی افزود: شهادت بالاترین درجه رستگاری انسان و بهترین پاداش خداوند متعال برای کسانی است که هدفی جز کسب قرب الهی نداشتند و به همین علت نیز شهدا از مقربان درگاه الهی هستند.
وی بیان کرد: شهادت در راه خدا یک سعادت است و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از تمامیت ارضی و کیان اسلامی، از هیچ تلاش و کوشی دریغ نکردند.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان این که یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و سعادت انسان‌ها نیز در ادامه دادن راه شهداست ، گفت: برگزاری آیین یادواره شهدا، گامی مهم برای پاسداشت خون بهترین بندگان خداست.
حجت الاسلام احمد یوسفی نیا اظهار کرد: جهاد سازندگی در دوران جنگ تحمیلی نهادی بود که با یک دست، ملت و با دست دیگر به دولت یاری رساند و با ایجاد ستادها، قرارگاه و مراکز پشتیبانی به رزمندگان کمک کرد.
مدیر جهاد کشاورزی سرپل ذهاب نیز با اشاره به این که نیروهای این نهاد نقش بسیار مهمی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی داشته اند، افزود: جهاد کشاورزی سرپل ذهاب در هشت سال دفاع مقدس، 85 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
پورمراد جانی ادامه داد: باید با جان و دل ، ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان در امان باشد.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به همراه شماری از مدیران ستادی این نهاد و 60 تن از کارآموزان کارشناس آب و خاک سراسر کشور به همراه مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب، امروز به ارتفاعات منطقه عملیاتی بازی دراز صعود کردند.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی، 870 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7079/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.