به گزارش خبرنگار ایرنا، خانم شرمین مرادی متولد 1360 اهل روستای هجیج پاوه که به دلیل معلولیت پای خود فقط تا سوم ابتدایی تحصیل کرده، با بهره گرفتن از نرم افزار حبل المتین موفق به نگارش قرآن کریم شده است.
وی، هدف از این کار خود را علاقه مندی به قرآن و معانی آن عنوان کرد و گفت: زمانی که مشغول تحریر قرآن بودم حال و هوایی داشتم که قابل توصیف نیست، چون احساس می کردم در فضا و عالمی دیگر سیر می کنم.
شرمین مرادی افزود: کمک و تشویق خانواده ام در تحریر قرآن کریم بسیار مهم و حائز اهمیت بود.
وی خطاب به بانوان و دختران گفت: تلاوت و حتی نگاه کردن به قرآن موجب آرامش روح و روان می شود پس در طول شبانه روز سعی کنید زمانی هم برای این مهم که هم موجب آرامش زندگی وهم خیر و سعادت برای آخرت است، اختصاص دهند.
خانم مرادی قرآن دست نوشته خود را به کلاس تفسیر قرآن مسجد قبای شهر پاوه و ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه اهدا کرد.
ماموستا ملا قادر قادری نیز در حاشیه کلاس تفسیر قرآن کریم مسجد قبا از خانم مرادی قدردانی شد.
وی گفت: کاری که بسیاری از علما و روحانیون ما قادر به انجام آن نمی باشیم، امروز این بانوی اهل روستای هجیج که تحصیلاتش تا سوم ابتدایی است انجام داده و همه ما هم در این کلاس از این اقدام وی و والدین این بانو تقدیر می کنیم.
امام جمعه پاوه افزود: ما نمونه های زیاد دیگری از زنان نویسنده قرآن در این دیار داریم، زنانی همچون مریم در 800 سال پیش که قرآنی را تحریر کرده و هم اکنون در مسجد دخان شهر پاوه موجود است.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمد هادی زامیاد ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.