به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، روز شنبه به نقل از امیر مرادی اعلام کرد: با تلاش و اقدام هایی که شرکت گاز استان با همراهی خوب مردم داشته تاکنون هیچ مشکلی در تامین گاز مشترکان در هیچ نقطه ای از استان نداشته ایم و جریان پایدار گازرسانی در گستره استان به صورت مطلوب برقرار است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف گاز طبیعی توسط مشترکان، مصرف بهینه گاز را از دو جهت حائز اهمیت عنوان کرد: از یک طرف ذخائر ارزشمند گاز طبیعی سرمایه های بین نسلی است که باید با مصرف بهینه سهم نسل های آینده را محفوظ نگه داریم و از طرف دیگر با توجه به محاسبه گاز بها به صورت پلکانی، مشترکان گاز طبیعی می توانند با مقداری صرفه جویی به میزان قابل توجهی هزینه گاز بها مصرفی را کاهش دهند.
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: معمولا در مصارف بالا 10 درصد صرفه جویی در مصرف گاز به میزان 30 درصد مبلغ گاز بها کاهش می یابد، پس با مدیریت مصرف گاز طبیعی از حیث اقتصادی هم می توانیم کمک مؤثری به اقتصاد خانواده کنیم.
501 هزار مشترک در استان کرمانشاه از خدمات گازرسانی استفاده می کنند که از این تعداد 439 هزار مشترک مربوط به بخش شهری و 62 هزار مشترک مربوط به بخش روستایی است.
3209/8066 تنظیم کننده:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.