به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در هفته گذشته، قهرمانی ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی در رقابت های تورایرانی بانوان جام بیستون بود که با حضور بیش از 40 ورزشکار در شهرستان صحنه برگزار شد.
شهسواری در دیدار نهایی با حساب 4 بر 2 مقابل مهشید اشتری از خراسان رضوی به برتری دست یافت و قهرمان شد، همچنین غزاله ملاطلب از البرز و آنا فیاضیان از استان اصفهان نیز مشترکاً در مکان سوم ایستادند.

** 12 پروژه ورزشی تا دهه فجر در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از بهره برداری 12 پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان تا ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد، گفت: تلاش می کنیم تا این طرح ها را تا زمان یاد شده به مرحله بهره برداری رسانده و شاهد افتتاح آن ها باشیم.
مجتبی جوهری با بیان اینکه از سال 93 تاکنون طرح های ورزشی زیادی در سطح استان اجرا شده که از مهمترین آن ها می توان به اجرای 15 سالن ورزشی سقف کوتاه، 6 سالن ورزشی سقف بلند، 12 استخر سرپوشیده، یک خوابگاه ورزشی، یک سالن تیراندازی و یک پیست تیراندازی اشاره کرد.

** سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان دعوت شدند
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه، از دعوت سه کشتی گیر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران خبر داد و گفت: حامد رشیدی، بهمن تیموری و یدالله محبی سه آزادکار دعوت شده کرمانشاهی به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان ایران هستند.
منصور کیانی افزود: رشیدی در وزن 70 کیلوگرم، تیموری در وزن 74 کیلو و محبی نیز در وزن 125 کیلوگرم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران از پنجم تا هفدهم دی در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار خواهد شد.

** دو نایب قهرمانی برای ووشوکاران کرمانشاهی در رقابت های دانشجویان کشور
رییس هیات ووشو استان کرمانشاه از کسب دو مقام نایب قهرمانی توسط ورزشکاران استان در رقابت های ووشوی دانشجویان کشور خبر داد و گفت: سوده عزتی و مریم سلیمانی دو ووشوکار کرمانشاهی بودند که در رقابت های دانشجویان کشور صاحب دو مدال نقره شدند.
سید رامین موذنی ادامه داد: در بخش ساندا، عزتی پس از راه یابی به مرحله فینال وزن 52 کیلوگرم مقابل حریفی از چهارمحال و بختیاری قرار گرفت و با قبول شکست در رده دوم ایستاد.
موذنی یادآوری کرد: در بخش تالو فرم چانگ چوان نیز سلیمانی دیگر ووشوکار کرمانشاهی با کسب 8.23 امتیاز مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

** تیم تیراندازی بانوان کرمانشاه به رقابت های لیگ برتر صعود کرد
رییس هیات تیراندازی استان کرمانشاه از راه یابی تیم بانوان استان به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل آینده خبر داد و افزود: این اتفاق برای اولین بار در تاریخ رشته تیراندازی استان کرمانشاه است که رخ می دهد.
رضا نظری ادامه داد: در پایان رقابت های رشته تفنگ، تیم های قزوین، کرمانشاه و اهواز به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.
وی در خصوص رشته تپانچه نیز گفت: تیم کرمانشاه عنوان اول را کسب کرد، قزوین دوم شد و اهواز نیز در جایگاه سوم ایستاد.

** 2 قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم های اسلالوم و روئینگ ایران دعوت شدند
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با اشاره به دعوت از امیرمحمد فتاح پور و نازنین رحمانی 2 قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی اسلالوم آقایان و روئینگ بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان گفت: اردوی تیم ملی اسلالوم (آب های خروشان) مردان ایران با حضور فتاح پور از هشتم تا هفدهم دی به میزبانی رودخانه چالوس برگزار می شود.
محمد سهراب بیگ با اشاره به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان، افزود: این اردو با حضور نازنین رحمانی از 11 تا 30 دی در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

** تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مقابل شهباز البرز پیروز شد
در آغاز هفته پانزدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری خانگی با 2 گل مقابل حریف البرزی خود شهباز نوژان صاحب برتری شد.
در این دیدار که هر نیمه آن یک گل برای بعثتی ها به همراه داشت ایوب سبحانی پور در دقایق 33 و 86 دو بار دروازه حریف البرزی را گشود تا نماینده کرمانشاه با این پیروزی امتیازات خود را به عدد 25 رساند و با دو پله صعود در مکان چهارم جدول رده بندی گروه اول قرار گرفت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.